2 Eylül 2014 Salı

Orman Meyve Soslu Cheesecake / Dr.Oetker Cheesecake Yap



Mutfakta ev yapımı, doğal, katkı, koruyucu içermeyen ürünler seçip kullanmayı tercih ediyorum. Ekmek, yoğurt, konserveler, turşular, erişte, tarhana, ketçap, hardal vs. evde yapmayı seviyorum. Yine de hızlı hayat koşuşturmasında, ara sırada da olsa hazır ürünler kullanmak zorunda kalıyorum. Özellikle fark ettim ki en çok tatlı, pasta yaparken bu ürünlere yöneliyorum.

Bu aralar, aslında her ağustos ayı sonları, eylül ayı boyunca yaptığım bir rutin alışkanlıkla uğraşıyorum. Yazın dağılan bünyeyi, evi, sonbahara, kışa, yeni bir döneme hazırlama çalışmaları.

Öncelikle evi baştan sona, dip bucak elden geçirdim. Ara sıra hafiflemek gerekiyor. Küçülen ya da kullanılmayan giysileri, eşyaları ayırdım, verdim. Yiğit'in odasını yeni okul dönemine hazırladık, kitaplıkları elden geçirdim, az da olsa kış hazırlıkları ile uğraştım. Bu arada daha önceki yazımda bahsettiğim gibi kendim için bir detoks planı uygulamaya başladım.

Ev işleri ile çok yoğun olunca yemek işleri geri planda kalıyor istemeden, pratik yemeklere yöneliyorum daha çok. Böyle bir dönemde cheesecake yapmam gerekince ben de Dr.Oetker Cheesecake Yap karışımını denedim. Pişirilmeden yapılan, hem de hızla yapılan bir cheesecake oldu.

Bu cheesecake için tarif vermiyorum, ne de olsa paketin üzerinde ki tarifi uyguladım :) Tek fark 300 gram süzme yoğurt yerine 200 gramlık bir paket labne peynir kullandım. Üzerine de yine Dr.Oetker Meyveli Sos kullandım.

Hiç yorum yok: